החזון של המועצה הוא כי האזרח מעל לכל. המועצה קיימת על מנת לשרת את תושביה ולספק את צרכיהם. במסגרת חזון זה המועצה מטפלת במגוון תחומים, כולל נושאים שאינה מחוייבת להם על פי חוק.

שירות יעיל, מהיר ואדיב לתושבים הוא, לפיכך, אבן יסוד בפעילותנו.  

המועצה פרסמה אמנת שירות המגדירה מסגרות זמן למתן מענה במגוון נושאי הטיפול של המועצה. לעיון באמנה לחץ כאן בנוסף לאמצעי התקשורת הרגילים אל המועצה, כמו טלפון ופקס, ניתן לפנות ישירות לבעלי התפקידים ו/או למחלקות במועצה באמצעות דואר אלקטרוני כמפורט להלן:

רשימת המחלקות
מחלקה שם בעל התפקיד טלפון  טלפון נייד  פקס  דוא"ל / קישור
ראש המועצה טל גורקי 098945551
שלוחה 7
במקרים דחופים בלבד - 054-9290129 098945553 [email protected]
מוקד המועצה שנטל בוזגלו

098945551
שלוחה 0

מוקד 108 מעבר לשעות העבודה:

מטלפון נייח: 108.
מטלפון נייד: 09-8946399

098945553 [email protected]
אגף  תיפעול מנהל - משה כץ

098945551
שלוחה 3

  098988354 [email protected]
מהנדס המועצה בני כרמי 098945551
שלוחה 3
  098988354 [email protected]
אגף חינוך ונוער  מנהלת - זיוה מנוחין

098945551
שלוחה 2

   

[email protected]

גזברות המועצה, כולל מחלקת גבייה              גזבר - זאב ובר

098945551
שלוחה 6

  098945553 [email protected]
מחלקת הגבייה               מנהלת- מיטל חלפון 098945551
שלוחה 1
  098987467 [email protected]
המחלקה לשירותיים חברתיים

מנהלת -  רונית אייזנשטדט

098949630   098941137

[email protected]

ממונה על הטרדות מיניות רונית אייזנשטדט 098949630   098941137 [email protected]
בטחון קב"ט המועצה - חגי איסו 098945551
שלוחה 5
052-2781713 098945553 [email protected]
שיטור קהילתי      052-4725298 098940172 לדף מידע השיטור הקהילתי לחצו כאן
סייר לילה     053-7544297    
הממונה על פניות הציבור  וחופש המידע יהודית ליס 098945551
שלוחה 7
  098945553 [email protected] 
הגשת בקשה לקבלת מידע לפי חוק חופש המידע יהודית ליס 098945551
שלוחה 7 
 
  098945553 לבקשה לקבלת מידע (לפי חוק המידע, התשנ"ח-1998)
נציב תלונות הציבור מבקר המועצה - אלון קוחלני 098945551   098945553 לדף מידע נציב תלונות הציבור לחצו כאן

כתובת מועצה מקומית פרדסיה

מועצה מקומית פרדסיה, רח' שבזי 1 ת.ד. 202 פרדסיה מיקוד 4281500.
טל: 09-8945551 פקס: 09-8945553

שעות קבלת קהל במועצה:

ימים א', ב', ד', ה' - 14:00-08:30
ג' - 12:00-08:30 / 18:30-16:00

מוקד 108 פועל לשרות תושבינו בכל עת.

המוקד יגיב לפניות בכתב תוך 10 ימים ולפניות טלפוניות תוך 4 ימים.

בהתאם לסע' 13 ו- 14 לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א - 1981 לנשוא מידע כלשהו יש זכות לעיין במידע המוחזק לגביו במאגרי המידע של המועצה ולבקש לתקן את המידע במידה ונמצא כי המידע עליו אינו נכון/שלם/ברור או מעודכן. יש לפנות לכתובות הדוא"ל שלעיל, בהתאם לסוג המאגר.