דלג לתוכן העמוד

דרוש/ה מנהל/ת אגף תפעול

  מועצה מקומית פרדסיה

דרוש/ה

        מנהל אגף תפעול

                                                                                           משרה מלאה

תיאור עיקרי התפקיד:

  • אחריות על המערך התפעולי הכולל בתחום השיפוט של המועצה, לרבות:  תחזוקת מבנים ותשתיות, תברואה, ניקיון, גינון, מתקני משחקים, פיקוח ואכיפה, רישוי עסקים, וטרינריה, תפעול לוגיסטי של אירועים, שיפור פני היישוב.
  • אחריות על פרויקטים בנושאי בטיחות ואיכות הסביבה.
  • אחריות להכנת מכרזים ופיקוח על תהליכי התקשרות עם ספקים וקבלנים בתחומי אחריות האגף.
  • אחריות למערך הלוגיסטי ולמערך הרכש של המועצה.
  • ניהול כולל של צוות עובדים.

 דרישות תפקיד ותנאי סף:

  • תואר אקדמי מוכר באחד מן המקצועות הבאים: הנדסה, מנהל ציבורי, מנהל עסקים, כלכלה.
  • ניסיון מצטבר של 5 שנים לפחות בתפקיד ניהולי בכיר במגזר הציבורי (בשרות המדינה לרבות חברות ממשלתיות, בכוחות הביטחון או בשלטון המקומי), בעשר השנים האחרונות.
  • ניסיון מצטבר של 5 שנים לפחות בניהול צוות עובדים המונה 10 אנשים, בעשר השנים האחרונות.
  • ניסיון צבאי פיקודי – יתרון.
  • נכונות לעבודה בימים ובשעות לא שגרתיות.
  • מגורים באזור השרון – חובה.

כישורים נדרשים:

  • יחסי אנוש טובים, אמינות, עצמאות, יוזמה ומעוף, אוריינטציה שרותית, כושר ניהול עובדים והנעתם, שליטה ביישומי מחשב, כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, אמינות, יצירתיות, קפדנות בביצוע. יכולת ניהול מו"מ וייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים, יכולת ארגון, תכנון, פיקוח ובקרה.

    היקף המשרה: 100%.

כפיפות: לראש המועצה ו/או לכל מי שראש המועצה יורה.

שכר: בחוזה אישי (לפי 60%-70% משכר מנכ"ל ברשות מקומית דרגה 2), בכפוף לאישור משרד הפנים.

                                    

נא להעביר קו"ח ליהודית בפקס 09-8945553 או במייל [email protected]

עד ליום 23.3.17.

 

עבור:   מנהל אגף תפעול

 

איכות חיים בפרדסיה

WWW.PARDESIA.MUNI.IL