דלג לתוכן העמוד

דרושים

דרוש/ה מזכיר/ת אגף כספים

מועצה מקומית פרדסיה

דרוש/ה

       מזכיר/ת אגף כספים

תיאור התפקיד:

 

  1. ניהול אדמיניסטרטיבי של אגף הכספים לרבות: ניהול יומן מורכב, מענה טלפוני, הכנת מצגות, דוחות, ניהול מסמכים, טיפול בדואר, מעקב ובקרה על ערבויות בנקאיות וביטוחים.
  2. מתן שרות לתושבים במגוון נושאים.
  3. ביצוע בקרה אחר ביצוע החלטות של מזכיר/גזבר המועצה.
  4. מעקב אחר משימות היועץ המשפטי של המועצה.
  5. עזרה ושיתוף בפרויקטים עפ"י הצורך.
  6. ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת המועצה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר ולשכת ראש המועצה.

WWW.PARDESIA.MUNI.IL